Θέλετε Να Αδυνατίσετε; Σταματήστε Τον Πόλεμο!

Το άρθρο είναι μια φιλική δημοσίευση (guest post) στο ιστολόγιο μου, από τον Γιώργο Καρτάλια του ArxizoDiaita.gr. Τον ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να γράψει πάλι στο μέλλον κάτι για τις σελίδες μου!

Θέλετε να αδυνατίσετε;

Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει, αλλά σε όλα τα άρθρα μου προσπαθώ να σας δείξω έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, με τον οποίο μπορείτε να χάνετε βάρος ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ και ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ από ποτέ.

Το καλύτερο σημείο αυτού του τρόπου, είναι ότι βασίζεται σε στοιχεία που βρίσκονται στις άκρες των δαχτύλων σας. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να αποκτήσετε και να διατηρήσετε ΕΠΙΓΝΩΣΗ του ταξιδιού σας στο αδυνάτισμα.


Οι Μέρες Του Περιορισμού Και Της Στέρησης, Έχουν Περάσει


Ο ΝΕΟΣ τρόπος σας επιτρέπει να είσαστε ο εαυτός σας, να τρώτε νόστιμα φαγητά και να ξεπερνάτε τις εμμονές που σας στοιχειώνουν. Δεν χρειάζεται δίαιτα ή επίπονη γυμναστική.

Σας παρακαλώ… Σταματήστε να τυραννιέστε.

Πιθανόν θα σκέφτεστε… είναι εύκολο να το λες, αλλά δύσκολο να το κάνεις. Αυτό δεν χρειάζεται να είναι αλήθεια. Αν έχετε ποτέ νιώσει ότι παγιδεύεστε από την άρνηση, τότε χρειάζεται πρώτα να αλλάξετε τον τρόπο που σκέφτεστε.

Για να αλλάξετε τον τρόπο που σκέφτεστε, χρειάζεται να κάνετε συνεχώς σκέψεις που ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ την ευκολία που θέλετε να πετύχετε στην προσπάθεια σας να χάσετε βάρος.

Για παράδειγμα, αν σκέφτεστε συνεχώς ότι «το αδυνάτισμα είναι πολύ δύσκολο. Δεν είναι για εμένα.

Δεν λειτουργεί τίποτα σε εμένα», τότε θα ήταν καλύτερα να το αλλάξετε σε «έχω ενθουσιαστεί με την δέσμευση μου να βελτιώσω την υγεία μου και να χαίρομαι περισσότερο στη ζωή μου. Νιώθω ευγνωμοσύνη για όλες τις αλλαγές που χαράζουν την πορεία μου.»

Το επόμενο βήμα σας, θα είναι να σταματήσετε τον πόλεμο που κάνετε στο σώμα σας. 


Χαλαρώστε λίγο και αναπνεύστε. Σκεφτείτε τι πραγματικά χρειάζεται το σώμα σας για να τραφεί και κάθε φορά που θα κάθεστε στο τραπέζι, κάντε ερωτήσεις όπως: «Ποια είναι η πραγματική γεύση του φαγητού μου;» «Πεινάει πραγματικά το σώμα μου αυτή τη στιγμή;»

Το κλειδί σε αυτή την ιστορία, είναι να συντονιστείτε σε αυτό που πραγματικά θέλει το μυαλό και το σώμα σας. Τις περισσότερες φορές, τα περιττά κιλά είναι αποτέλεσμα της κακής επικοινωνίας σε αυτά τα δυο. Είναι αποτέλεσμα της αποκοπής σας, από τον ίδιο σας τον εαυτό.

Βρείτε τα με τον εαυτό σας και κάντε ανακωχή μαζί του. Είναι ο καλύτερος και ο σοφότερος φίλος σας. Αν μιλήσετε μαζί του, θα σας δώσει όλες τις απαντήσεις.

Ακολουθήστε τον δρόμο που θα σας δείξει και μην κάνετε πόλεμο μαζί του.


Εκείνη την στιγμή που θα αποφασίσετε να αναλάβετε ΔΡΑΣΗ, θα αρχίσει η μεταμόρφωση σας… και μόνο ΕΣΕΙΣ μπορείτε να αποφασίσετε πότε θα συμβεί αυτό.

Να προσέχετε τον εαυτό σας και να περνάτε όμορφα! Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...