Πρώτη Ανάρτηση - Καλώς Ήρθατε!

Γεια σας! Το όνομα μου είναι Κατερίνα Κανελάκη και διαβάζετε την πρώτη μου ανάρτηση στο προσωπικό μου blog. 

Τα θέματα που θα με απασχολούν, αλλά και θέλω πολύ να μοιραστώ τις ανησυχίες μου μαζί σας, είναι κυρίως ο έλεγχος του σωματικού βάρους, τα διάφορα προγράμματα διατροφής που είναι διαθέσιμα στο ίντερνετ, αλλά και κάποια προσωπικά μου σχόλια και νέα, όχι μόνο σχετικά με δίαιτες και αδυνάτισμα, αλλά και σε ό,τι θα μας απασχολεί κατά καιρούς, αφού γίνουμε μια μεγάλη παρέα.

Δεν θέλω να πω περισσότερα για εμένα, γιατί θα έχουμε πάρα πολύ χρόνο να τα λέμε στο εξής. Εκείνο που με απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι πώς θα συμμαζέψω λίγο τα πράγματα εδώ στο blog και πώς να θα κάνω να δείχνουν λίγο πιο όμορφα.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη σας! Αν έχετε κάτι που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μου, κάντε κλικ πιο κάτω και αφήστε το μήνυμα σας. Θα απαντήσω τόσο σύντομα, που δεν θα το πιστεύετε!

6 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...